Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Wednesday, July 11, 2012


Güzel şeyler, çabuk biter.
Bazen birinin veya bir şeyin sonsuza kadar yanınızda olmasını istersiniz. 
Ben sadece birinin sonsuza kadar yanımda olmasını istedim. 
Ona sonsuza kadar sarılabilmek istedim. 
Onu sonsuza kadar öpebilmek istedim. 
Onun sonsuza kadar yanımda olmasını istedim. 
Onunla olmayı tüm kalbimle diledim.
ve O insan diyebileceğim daha hala bugün çıkmadı karşıma
Bir şey var. Bazen tüm kalbinle dilediğin şeyler gerçekleşir fakat bir süre sonra o tüm kalbinle dilediğin şeyin gidişini izlersin. 
Ve bir şey daha var ki, bazen de tüm kalbinle dilediğin şey hiç gerçekleşmez. 
Asla gitmesini istemediğin insan, en kısa zamanda hayatından siktir olup gider.
Onunla sonsuza kadar birlikte olmayı tüm kalbimle dilemiştim. Sonsuz çok uzun. Ama diyorum ya; güzel şeyler, çabuk biter.

No comments :

Post a Comment