Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Friday, August 17, 2012

Bazen ,

kendimi toplu taşıma araçlarının aslında çok sevilmesine rağmen yazın güneş geldiği için boş bırakılan cam kenarı koltukları gibi hissediyorum


  • Hiç telefonu duvara atma triplerine giremedim. Aslında telefonum bozuk zaten, bugünlerde sinirlenirsem yapabilirim.

  • Hayatım dramlarla geçiyor.

  • Bir keresinde arkadaşım sınıfta kahvemi yere döktü diye yere oturup ağlamıştım.
  • Bir kere de 2 liramı kapan kahve makinasına “Salak yaaa” deyip vurmak istemiştim de arkadaşım zar zor engel olmuştu.
  • Çorabımı kaçıran sandalyeye tekme atmıştım. Bana kalırsa bu çok normaldi ama sınıftaki herkes gülmüştü.
  • Ne gıcıkmışım, anlattıkça sinir oldum. Peki neden bu kadar kullandım sinir kelimesini, galiba bu aralar sinirliyim.
  • Sinir geçtikten sonra geriye üzüntü kalır mı peki?
  • İki dakka hüzün yapalım dedik, burnuma sinek kaçtı bütün melankoliyi bozdu.

  • Sevgilerle

No comments :

Post a Comment