Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Friday, August 3, 2012


  • Merhaba
  • Bu aralar o kadar sıkıcıyım ki, paralel evrendeki halim bile kesin berbat halde. Hatta oturup düşünüyodur “Paralel evrendeki diğer hayatım çok güzeldir belki” diye. Canım, değil. Hiç kıskanma burayı. Diğerlerini de kıskanma, onlar daha da beter bence
  • Çünkü doğum günümde pastama “Seni anan bizim için doğurmuş” yazdıran arkadaşlarım var.
  • Twitter’dan bana garezi olduğuna sonsuz derecede inandığım kiza menşın atıp Koca ağızlı karı, kırdığın potlari yalanlari sok bir tarafına” yazmak istiyorum. Yazmıyorsam asaletimden değil korkumdan moruk. Anana soyleyip mahkemeye verecek kadar cazgırsın.
  • Bir bilseniz benim bildiğim şarkılar ne kadar fazla ve ne kadar gereksiz





Ar gelir Osman ağa ar gelir 
Safiyeme karyola dar gelir 
Ar gelir Osman ağa ar gelir
Safiyeme karyola dar gelir 


iyi uykular.

No comments :

Post a Comment