Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Monday, August 6, 2012


  • Kaybolan değerlerimizi hatırlatmak adına artık attığım mesajların sonuna adımı soyadımı yazıyorum. “Naber kanka? SIMGE AYFER hatta M.SIMGE AYFER”

  • Peki Facebook’u neden dondurdum? Öncelikle kendim hakkında mini bir açıklama vermeliyim: İçimdeki ergen ruhu taşımamdan mütevellit hala birilerine sinirlenip onları Facebook’tan silmek istiyorum. Peki ya bu kişi çok yakın arkadaşım olunca silmek yiyo mu acaba? Yani sözün özü Facebook’u dondurma sebebim ERGENLİĞİM. Evet. 

Çok sıkılacağım yapacak bir şey bulamayacağım ve geri açacağım. Evet . Ama bugün kapatmak istedim. Öylesine.

  •  2.sebep ondan da komik. Eskiden her gittiği yerde fotoğraf çekmeye üşenen ben telefonun kamera özelliğini son 1 yılda milyonlarca kez  kullanmışımdır, bu yüzden yeni profil fotoğrafı gelmekle bitmez. Sebebi çok sıkıldığımdan. Son fotoğrafıma çok sinir olmuştum, eski fotoğraflarımdan birini seçince de kendimi eski sevgilime dönmüşüm gibi hissettim (same old fears hadisesi) ve profilimi tam o anda kapattım. Yani kapatmamın diğer sebebi kaybolmak istemem.
  •  
  •  Ve dondurunca” Şu kişi seni özleyecek” şeyleri çıkıyo ya, işte orda aramın bozuk olduğu arkadaşım çıktı. Tam tahmin ettiğim gibi oldu. HADİ LAN ORDAN deyip tak diye kapattım. Gerçekten çok havalıydım. Şaka yapıyorum.

  • Film dinleme kavramını hayatımıza sokan Ersin Karabulut gibi oldum.
  • Anlatmak için atraksiyonlu, maceralı bişeyler aradım ve anladığım kadarıyla hayat bu ara bana slow motion.

  • Pazartesi günlerini artık çok sevmemek istiyorum. Güzel geçmesini beklerken hiç ummadıgım bişey olunca yeni haftaya hiç hazır olamıyorum.
  • Bazen canım “herşey”i, dahi anlamındaki de’yi bitişik yazmak istiyor.

  • Cut.

1 comment :