Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, August 18, 2012

Adı Yok


  Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak evet. Ama bir düşünsene belki daha güzeli olacak senin için? Belki yepyeni insanlar, yepyeni fırsatlar çıkacak karşına? Neyi kime diretiyorsun.

  Hayatını tek bir kişiye ya da tek bir olaya bağlaman o kadar saçma ki. Tamam, çok sevdin anlıyorum. Çok gözyaşı döktün. Çok özledin, çok bekledin. KIRILDIN, KIRDI. Hayatına sıctı herseyi mahveden oldu aynı zamanda mükemmele yaklaştıran. Onunlayken mutlu oldun, onsuzken de mutsuz. Ama şunu unutma, tüm bunları sadece sen yaşamadın. Ben de yaşadım, bir başkası da yaşadı. Hatta bazıları bizim çektiğimiz acıların binlerce katı acı çekti. daha çok genç değil miyiz. Onsuz yapamam diye düşünme. Onsuzken de güçlü ve mutlu olabileceğini düşün. O hayatına gelmeden önce nasıl mutlu olduğunu hatırlamaya çalış. Kendini boş yere yıpratmakta neden bu kadar ısrarcısın ki? Sen kendi başına bir bireysin bunu unutma. Sen güçlüsün. Sen özgürsün. Mutlu olmak için hiç kimseye ihtiyacın yok.

  Hadi gel seninle bir anlaşma yapalım. Korkma, sana onu unutmanı ya da hayatından çıkarmanı söylemeyeceğim. Sadece bir gününü kendini mutlu edecek şeyler yaparak geçirmeni isteyeceğim senden. Mesela kendine en sevdiğin şeyleri hediye et. Galatasarayın kupayı aldığı o heycan dolu maçları izle yeniden. Bağır küfür et.  Sokaklara çıkıp dilediğince dolaşabilirsin. Arkadaşlarınla vakit geçirme yalnız olmayı dene. Seni ne mutlu edecekse onu yap. Gün bitiminde de bir düşün, bugün mutlu muydum diye. Eğer yüzün gülümsemişse bugün, umut var demektir. Aslında her zaman umut vardır. umutlu oldugunu görmek istiyorum. Hayatında yer edinmemişken bunu istiyorum. Şimdi, hadi git kendin için bir şeyler yap. Mutlu ol. Onu da çok fazla düşünmemeye çalış. Emin ol hayatında onunla ilgili bir şey olması gerekiyorsa, muhakkak olacaktır zaten.

Sana karşı kelimeleri seçmekte zorlanıyorum. Kendime zor ve inat diyordum sen benden daha fazlası çıktın. En iyisi sana uzaktan bakmak . Yürüdüğün yollarda arkandan saklanarak gelmek . düştüğünde koşarak gelirim ben söz veriyorum hiçbir şey sormam sadece sarılırım. Bazen kelimeleri kullanmak deli ediyor bizi.
Bilirim..

Bu arada unutmadan, kendine dikkat et

No comments :

Post a Comment