Burada da hiç merak etmeyeceğiniz fotoğraflar paylaşıyorum

Instagram

Saturday, August 11, 2012

Kusura bakma. Sana karşı dik durmak zorundayım ama bazen gücümü yitirdiğim zamanlar geliyor.Kendimi kötü hissettiğimde “Tamam” diyorum. “Tamam geçer”. Bazen geçmiyor ama, sahiden beter hissediyorum. Yoğun bir baskı. Evde durmak istiyorum, dışarısı beni çok yoruyor. Kimseye anlatamıyorum. Öyle zamanlarda yatağıma gitmek istiyorum, rol yapmak istemiyorum hiç kimseye.

Bazen uyku bile beni istemiyor. Saatlerce dönüp duruyorum. Uyumak için güzel hayaller gerekir. Benim güzel hayallerim ipotekli.

Biliyor musun, akşamları karanlıktan korktuğum için kalabalık caddelerden gitmeye çalışırım. Sanki o kalabalık cadde, ışıklar, dükkanlar beni koruyormuş gibi hissederim. Onların hepsi benim için ordaymış gibi gelir bana. Hayatımdaki yerin o caddeler gibi

Işıkların benim için yanmıyor ama ben hala aydınlanıyorum.


                              

No comments :

Post a Comment